!

hej bloggis! mamma väckte mig vid halv tolv och sa att jag skulle till doktorn vid 12, (suck) eller doktor och doktor, mammas kompis, per skulle typ mäta nån skala på min systa (har en knöl bakom knät som gör att jag inte kan böja benet) och sen köra laser. han mätte att jag hade 26 nånnting, och man skulle ha 20, vet inte riktigt vad det är för nåt ^^ men han körde lite laser, lr mkt laser, tyckte nästan att jag låg där i en timme! så himmla tråkigt! vi får väll se om det blir nå bättre i min fina knöl.
när jag kom hem satt jag o sola lite, men det var så tråkigt så jag sprang en sväng istället, kände mig äntligen frisk nog :) det var så himmla härligt att springa igen, ååhhh, njöt verkligen :) men skulle springa in i skogen (hälsingberg) och så var jag så trött på den gammla vanliga vägen som jag brukar ta, så jag skulle försöka ta en väg som jag kom ihåg jag hade gått med klassen förut för länge sen, men det gick ju inte så bra, det var för det första skit mkt snö, och jag hade ingen aning om var jag var XD men sprang på och efter ett tag kom jag ut på en stig jag kände igen, nu vet ni det, helt ointressant! ja man ska ju upptäcka nåt nytt varje dag :D nu har jag nyss ätit och sitter och väntar på att klockan ska bli halv 6 så jag får sticka på fotbolls träning, var mer än en vecka sen nu, skojskoj och sparka lite boll igen!



somrig bild tkr jag

Kommentarer
Postat av: klära

åååååååh kexet då!

2009-04-20 @ 21:47:53
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0