felicia

åkte ner på stan idag, för att hålla tal om miljön. Det är ju så, att vårat lag (korsnäs if) håller på och försöker vinna en tävling, där man vinner en resa till gothia. Man ska göra något som har med miljö att göra. Så vi håller på att spela in en film med olika saker som man kan göra för att spara energi. Och vi har SKIT KUL när vi spelar in den! Den kommer väll upp här när vi är klara. kommer även att kunna se den på dt.se. Så idag skulle vi hålla tal om miljön, jag hade skrivit ihop nå skit, men det blir rätt bra till slut. Tidningen kom också :D Sen avslutade vi med att sjunga "panta la mera, lalala panta la mera" låten. och så fick vi lite background musik av gubben som brukar sitta och trumma på stan hela dagarna, snällt av honom! han fick 40 kr sen, så var han glad restan av dan.
Cyklade hem och började packa till sälen. För imorn drar jag och felicia till sälen!!!!! Hon ska tävla i miss ross, och jag ska peppa henne! Gick väldigt segt att packa, fick inget gjort. Nu har jag åkt hem till felicia med min stora tunga väska och ska sova här. Vi har nyss badat. mysigt :)
SNART FELLAN... SNART DRAR VI TILL SÄLEN!


Kommentarer
Postat av: FELICIA

ja, väääääldigt snart! =DDDDD

2009-04-15 @ 23:17:19
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0