fredag

har degat hemma idag. lagade mig tre korvar med bröd, super gott! mamma kom hem vid 5 och då åkte vi till min kära bror som har flyttat till en egen lägenhet så han bjöd oss + mormor på ungsbakad falukorv och massa till, så det blev mkt korv för mig idag, men gott vare!! tack linus :) haha, så började mormor prata om vilka sångröster vi har in tha famely, och kom in på att mormor gillade operah (hahahahahaha) så då visade jag och linus paul potts på youtube, mormor blev helt imponerad, men inte av paul potts utan av att man kunde få fram så mkt på datorn (lr plåt-burken som hon kallar det). jag älskar alla mormors komentarer på allt hon tycker sticker ut och är lite anorlunda. haha skön är hon! och äntligen tog vi hem gitar hero wt! åh, som jag har saknat det, ska ner och koppla in det nu och spela lite :D hihihiih, det är så kul!!!!! köp det om ni är sånna som har lite svårt att hitta på ngt när kompisarna är bort!

nu funderar jag och fellan att dra ihop några av våra kompisar och ha en cykel kväll, packa ner lite chips och kola i cykelkorgarna och cykla runt hela kvällen :D låter inte det skoj? inviga våren, bra förslag fellan!
vi får väll se hur det blir.
seeeeee yaaa

Kommentarer
Postat av: hanna says: INGET JÄVLA SKITSNACK!

svar: haha!! ja, jag ska försöka ge mig på böckerna!

och visst, handlingen var väldigt fin (!), men för övrigt så tyckte jag att filmen var jäkligt seg och det hände inte så särskilt mycket.

jag menar, mina förväntingar var ju väldigt höga efter allt fint och bra man hört om filmen.

men lovar att så fort pengarna börjar rulla in på kontot mitt så ska jag kila iväg till närmsta bokhandeln.

HUGS och tack för din kommentar! :)

2009-04-03 @ 20:01:05
URL: http://ingetskitsnack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0