helgen

har haft en jätte rolig helg! Sov i lektsugan hos felicia på fredan. skit kul verkligen, lisa var också med! :D
jag och felicia solade hela lördan nästan, skönt. påskfikade hos mormor, och åt världen godaste tårta med cornflakes på! ojoj super bra var den! sov sedan över med noris, kan inte säga annat än att vi hade roligt, lite busiga var vi, men det måste man vara när man är ung tycker jag. man ska inte sitta och vänta på att taket ska ramla ner.
På söndan var jag med robin ett tag, sen vandrade vi hem till han och åkte moppe till hans kompis david, och så körde vi ihop med en polis. hon skulle stanna men hon körde bara rakt ut i korsningen! fy fan vad sur jag blev, konstig polis! vi kunde ju ha dött! jaja, hade jätte trevligt den kvällen :D


lisa, felicia, sanna



det smälter :D







mmmmmmmmmm , härlig dag!

Kommentarer
Postat av: fellicia

åh så sexigt! jag vill också lägga on dom hära bilderna!!!! du kan ju skicka dom senare till mej.. hehehehheheheh (A)<3 PUSSEN

2009-04-13 @ 14:44:36
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

felicia var fin men inte du...

2009-04-13 @ 15:14:23
Postat av: Anonym

mayby ni klättra på tak ?! nananana ;)

2009-04-13 @ 19:37:16
Postat av: sanna

lalalalalal, vikket tak? :)

2009-04-13 @ 21:01:52
Postat av: FELICIA

vem fan är tak killen?!!! han kommentera min me! det var på sebbes tak han mena!

2009-04-13 @ 21:29:46
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

nanana ;)

jag har koll på er!

2009-04-15 @ 12:44:21
Postat av: FELICIA

hehe jag märker det :S

2009-04-15 @ 15:31:16
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0