roliga saker

jag är ju ganska uttråkad, så jag tog reda på lite onödig fakta ^^ delar med mig lite för er som vill skratta lite, det är iaf min humor ;D
1. Människor och delfiner är de ända djur som har sex för nöjes skull. (har dom frågat en delfin eller?)
2. Charlie Chaplin var en gång med i en Charlie Chaplin look-a-like tävling och kom trea.
3. I medeltal ringer 4 personer om dagen till Graceland och ber att få tala med Elvis. (han är död gott folk)
4. När Mcdonalds öppnade sin första resturang i Kuwait var kön till drive-in delen 11 km lång.
5. På en livstid har medelsvensson pissat 3400 liter.

haha, jag tycker det är skit kul! :P

Kommentarer
Postat av: Bella

Jajamensan det har han gjort :) Är du hennes dotter? Kram

2009-04-02 @ 14:10:42
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0