<3

Idag hände någonting som jag tycker inte borde finnas till i våran värld. En som stod mig nära dog, eller jag kan inte säga att vi stod varandra nära, men på sätt och vis så gjorde vi det.
Jag kan inte förstå hur en människa kan försvinna så snabbt ifrån vad vi lever i. Men genom att det var så många som älskade henne och tänker på henne så kommer hon alltid att stanna kvar hos oss genom våra minnen och våra hjärtan. Men inte på samma sätt. Ingen kommer ju kunna krama henne och känna hennes kropp, eller känna hennes lukt, ingen kommer kunna prata med henne och höra hennes röst. 
men hon har det bra där hon är nu, hon lider inte längre. men för dom som är kvar här, så kommer det att vara svårt. 


vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0