carolinelindqvist.blogg.se

Hej alla fans Caroline LIndqvist gäst bloggar!
Sitter här i Sannas rum, men hon och Petter ligger i sängen och typ myser sönder. :)
Jaja, jag hittar väll kärleken någon gång, haha. Jag låter som ett emo. 

Ja idag har iallafall jag varit i skolan och varit en riktigt duktig tjej och verkligen jobbat jätte bra. ;)
Sen åkte vi hem till Sanna och åt och gjorde smoothie och la oss i bubbelbad karet och gud så skönt det var.
Med andra ord har vi haft det väldigt mysigt

Jag ska väll hem när mamma kommer och det blir väll om en kvart, så min cykel får stå här över natten hoppas den överlever.. HOPPAS VERKLIGEN!

Ikväll ska jag iallfall fortsätta flytta grejer, håller på att byter rum. 
Hoppas det hära inlägget gav er mycket. ;) 
Puss caroline lindqvist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0