fredag lördag söndag måndag

sorry, har haft fullbokat i helgen.. 

fredag kväll: matlagning med tjejkompisar, vääldigt mysigt! det blev stripps och snitzlar, (skiter i hur det stavas) gott var det iaf!!! sen sov jag hos petter! 
lördag: match mot forsa, vi vann med 2-1 :D sen sålde jag, felicia och klara bollar på dammatchen på lindvallen. sen kikade jag på när petter spelade, sen åt vi pizza och sen åkte vi hem till han och myste och sov ;) 
söndag: petter hade match i mora tididgt, jag låg kvar. sen ringde felicia och ville ha hjälp med att sälja fika på 94:ornas match. så klart gjorde jag det. det var rätt kul ;D men tror aldrig vi har haft så mycket problem nångång! 
måndag: en helt vanlig dag. långtråkig, seg. nu sitter jag här vi min underbara dator och kollar på moppar! =) 

hörs snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0