dan före doppardan

igår kväll hade jag och Petter våran julafton. super mysigt, hohohoh. Av honom fick jag en kudde som det var en bild på honom när han var liten på, och så stod det JAG <3 DIG på det, sååå cuteee, och så fick jag ett super fint halsband med ett silver hjärta på, och en rosa pärla i hjärtat, snäll så snäll han är :) av mig fick han ett armband i silver som det står sanna på fram sidan och datumet vi blev tillsammans på baksidan, och en väldigt snygg t-shirt från jack & jones :) och två monster, hohoho, men dom var till båda oss :D haha ;)  
Vi var uppe sent igår och myste och såg på film, och sen sov vi till halv 2. as sköönt! 

Nu städar Petter i hans stuga och jag sitter vid datorn, brukar faktiskt hjälpa till när han städar men inte denna gång. 
Vid 5 ska jag hem och så kommer mina bröder vid 6 och då ska vi äta julskinka och gröt. niiccäää.

och imorn är det julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0