goda nyheter!

marcus smsade mig nyss och berättade att vi har sov morgon imorn till ca 10.20! happy face!!!!
Och pappa ringde också tidigare idag, och frågade om min önskelista var lång. jag svarade att den var väldigt kort. en mobil! en bra jävla mobil! en ny jävel ska det var också! high teck som fan!!! oj, lät dyrt det där. Vi får väll se hur generös pappa :) ska på stan på fredag tror jag, och peka lite! ;)
nu ska jag nörda mig lite. och sen ska jag nog gå och lägga mig tidigt ändå, så jag blir helt frisk, vill träna imorn! 

måste bara tipsa om en bok först. 
den är underbar
den är spännande men ändå seg ibland
man kan snabb läsa några kapitel
den är sorglig.


det handlar alltså om en familj, vars dotter (kate) har leukemi. Det enda sättet att rädda henne på är att hitta någon som matcher hennes DNA så att man kan göra blodtransplationer och allt sånt (donator) Så dom designer ett barn som matchar deras dotter (Anna) hon får veta varför hon egentligen blev till, och hon lever sitt liv för sin syster. Men efter 13 år vill hon inte vara hennes donator längre. Ingen  förstår varför, men det är nånting. och så händer det massa som ni får läsa själva :D  Den har ett väldigt oväntat slut. jag grät i en halv timme efter åt. ni borde läsa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0