hej!

oj, har gjort mycket, eller upptagen har jag varit i alla fall. Vet inte riktigt vad jag har gjort.

IGÅR shoppade jag med petter, det var mysigt och hittade lite små saker :) bilder får ni sen. 
Jag har också sett göta kanal 3 med petter. Jag hade velat haft lite mer skratt scener men annars var det en bra film!

IDAG åkte jag, petter och hans mamma och pappa extra tidigt till valbo (petter hade hockey match) för att gå och handla på köp centrumet där. MYCKET rea! vilket jag gillar starkt!!! jag hittade ganska mycket saker faktiskt, sköönt med nya saker, det var ett tag sen nu! 
Sedan var vi i ishallen i 3 timmar, hehe. Det var kul när dom börja spela men gud vilka dåliga gubbar som satt i seketariatet. no well, jag har haft en bra helg. Nu väntar petter i min mysiga säng så ska gå och lägga mig och mysa med honom. 

hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0