hoho!

nu ska ni få se vad jag har köpt under helgen! detta är en väldigt ny upplevelse för mig, har aldrig lagt ut nåt sånt här inlägg. känns lite små töntigt. men vi provar väl :D 

tröja, mq 199:-
jeans mq 199:-

tröja bik bok 99:-

linne JC 79:-

byxor. haha, någon skit affär på hörnet vid åhlens (exept kanske den heter?) . 25:- cooolt

kofta vero moda 99:-

kort skön tröja JC 99:-

futsal skor 449:-
det var 3 för två så petter köpte ett par futsal skor också, och så fick vi ett par snygga skor på köpet, (till mig) as snygga.

har också köpt två par örhängen från den där skit affären på hörnet för 10:- styck
BH och trosor på lindex
guldigt brett skärp (till nyår) på H&M 99:-

jag är nöjd!



Kommentarer
Postat av: läsare

vad har du för storlek på tröjan från mq (randiga)? jag har en likadan :D

2009-12-31 @ 18:23:11
Postat av: till läsare

hej! jag har storlek xs på den tröjan, visst är den snygg? :D

2010-01-03 @ 17:17:51
URL: http://sannaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0