julafton

hej! Nu är min julavklarad. Ska jag vara ärlig så tycker jag inte om julen så mycket. Eller, jag tycker om julen med stjärnor och tomtar, kalle, julklapar och allt sånt där, men jag tycker inte om våran jul. Efter att mamma och pappa skiljde sig så blev det inte samma sak, jag har dels blivit stor och tycker mest bara om julklapparna och maten nu, och sen tycker inte mamma om julen sååå mycket, så det smittar av sig lite, och det här året blev ännu värre för min handikappade bror som alltid är med har blivit nästan helt blind så det blev väldigt oroligt med han i år och så. 
Men när jag blir stor ska mina barn få en riktig, fin och rolig jul. Jag säger inte att mina föräldrar har gjort fel, det blev bara aldrig samma sak när päronen skiljdes. men that's life. Jag har haft underbara jular och jag får minnas dom! 
Jag är i alla fall helt okej nöjd med mina julklappar. Fick inte så mycket i år, men men :) Ni får se lite bilder sen, eftersom att jag fick en UNDERBAR, SUVERÄN, BRA KAMERA :D 
men orkar inte göra det nu, ska kolla lite på tv , det går ju mycket bra saker nu :D

god jul! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0