lördag!

HEJ! väldigt besviken på svenska folket att dom inte fattar hur bra calle kristiansson är!
hoppas trditionen håller i, så att tvåan även i år blir mer känd än ettan :D

Jag sov hos petter igår, mysigt som vanligt. Idag gick jag på stan med mamma. mysig det också! Hämtade ut petters present, (hihihihihi) och köpte en till fellan också! Visade även mamma vilken kamera jag vill ha!
den blir det hoppas jag! vi får väll se hur tomten gör :) vill också ha ett nytt xbox, vårat blev ju stulet. Och min saknad till gitar hero world tour går knappt att beskriva!! 

nu kommer caroline snart, vi ska bada, prata och mysa :) ha det bra!
härlig bild på med och caroline från förra året ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0