om nattcupen!

nattcupen var skit kul! Klara var en julgran med en lysnade belysning på sig, och kulor och vi får inte glömma stjärnan på huvudet! felicia var pepparkaka, anna tomte far (det var nog varmt att spela med alla kuddar!) och jag, fanny och caroline var söta tomte nissor! Vi vann för bästa utklädnad (I ÅR IGEN) vi dansade runt "granen" och sjöng julsånger stup i kvarten, grymt kul :D 
till en väldigt viktig sak för mig: mamma har tydligen fått en likadan kamera som jag har (den som jag inte har någon sladd till) inom jobbet. och hon har inte sagt nåt för hon är rädd att jag ska ta den, för att jag gjorde så att den andra blev snodd...................... men nu har hon tagit med sig inladdningsladden hem och alla bilder från den kameran är nu på min söta dator! :D jipppiiii. så i nästa inlägg får ni massa bilder!


Kommentarer
Postat av: Klara

Superkul :D

2009-12-05 @ 13:42:12
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: sara

Ni var snygga (-;

2009-12-05 @ 15:13:03
Postat av: sk

jag då bajs korv!

2009-12-06 @ 14:02:16
URL: http://kraftsamira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0