söndag 21.13

hej vänner, och vänners vänner och barnbarn!

Igår hade jag och caroline en mysig kväll! Petter och tilda kikade även förbi!

Idag har jag fixat dom sista julklapparna, hörde ni? JAG ÄR KLAR MED ALLA JULKLAPPAR! duktigt säna.
Dom sista gjorde jag på pappas jobb där det finns alla sortes färger, och papper och maskiner som skär papprerna snyggt, så jag passade på att använda min livliga fantasi och gjorde tre fina hantverk, som ni får bild på efter jul hoppas jag :D very beautiful blev dom! 

Min mormor fyller år imorn,(77 <-- viktigt!) så idag hade vi middag hemma hos henne med morbror, morbros dotter, mamma, bröder och roland. mysigt. Mormor fick en väldigt fin skål som jag har gjort på slöjden (jag känner att jag är en flitig tjej som fortfarande gör presenterna för hand) Och tror mig den var fin. Om jag får skryta lite så trodde dom faktiskt inte på mig först när jag ska att jag hade gjort den själv;) DET NI!
Har lekt lite med petter, vi kollade på EN ÄNGELS TÅLAMOD, som alla borde se. SJUKT KUL!
Nu är klockan 21.18 och jag ska gå och sova.

Imorn är det lucia och jag ska vara med, och vi ska vara på skolen 07.00, så jag ska gå upp 05.30 imorn för att locka håret och lite sånt. skööönt med sov morgon! 
GODNATT SWEET HEARTS!
och lycka till anna tomorrow som är lucia och ska sjunga solo. det blir vackert!!
så kul!
spola fram till 4:36! HAHAHA. värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0