torsdag

vanlig dag i skolan idag. fick tillbaka no proven, jag fick G. niiice. (haha) 
Fick även reda på en väldigt tråkig sak. Våran gamla rektor på hälsingberg har tagit livet av sig. Vi tyckte såklart att hon var sträng som de flesta barn tycker om sina rektorer på mellanstadiet. men hon var ju snäll, och jätte trevlig. 
Känns väldigt tråkigt. Vila i frid Ingrid! får hoppas du får det bättre nu, eftersom du valde bort det som du hade här.

Nu är klockan snart fem, och jag ska på julbord hos min handikappade morbror. Ska bli gott!!!! och kul, var ett tag sen jag träffade han och mormor, så det blir nog trevligt det här :)
hörs!
en lycklig bild som stämmer bra in på vad jag är
6 skoldagar
8 vanliga dagar till
LOV

Kommentarer
Postat av: tatuering <3

åååååh är tatueringen på din rygg riktig?? :D



2009-12-11 @ 09:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0