igår

igår cyklade jag in till pappa för att jobba lite, känner att jag ligger lite efter på den ekonomiska sidan..

senare åt jag och mamma och hennes söta kompisar på rådhus gården, och jag åt världens godaste hamburgare! träffade även hela familjen rasimus, vilket innebär att jag även träffade KLARIS :D hennes färäldrar firade deras 20 bröllopps dag, mycket gulligt, tänk när jag är så gammal, och har varit gift med nån i 20 år!? grattis till dom iaf!
var även med petter, badade med han och hans kompisar. mysigt att få träffa honom igen (: <3


                                    <3
dn-galan förra året. saknar allt det där väldigt mycket
friidrott, är rätt underbart ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0