pappa nu

idag har jag gjort INGENTING. missade träning klockan tio, min skjuts svek mig,, haha. vilket jag inte hade nåt emot precis, men hade varit skönt att träna ;) har kollat på så som i himmelen, jag tycker den är skit bra alltså :D 
sen räddade faktiskt min mor min dag, vi åkte ner på stan för att jag ville ha ett par sommar skor, för mina älskade skor är borta, jag hatar att köpa skor, tkr det är jätte tråkigt, och jobbigt :P jag nöjer mig med mina foppisar (men det är tydligen jätte dådligt för fötterna och jag vill undvika fler skador) blev ett par gladiator som alla har, jaja..
gjorde även en stor investering, köpte en LUFTMADRASS på RUSTA :D valde den med omsorg, med tanke på att jag ska sova på den i en vecka i göteborg :P

sen kom petter hem till mig, vi såg på mean girls, yeah! <3

nu är jag hos pappsen min, och sitter med underbara Hilda i knät. alltså jag tror ingen kan sprida sån glädje i mig som hon kan, guud, man känner sig så omtyckt när hon kommer springande mot en, och hoppar upp i ens knä och skuttar och åhhhh, vad glad man blir, och när man sedan får somna med henne vid sin sida så är det ännu underbarare :D aaww, vad gulligt skrivet av mig ;)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0