läs texten så får ni veta vad det handlar om

är stressad för allting. är sjuk just nu och får iiiiiingenting gjort. och jag ska hinna städa ihop massa, öva på låten, packa en fet j ävla väska, ringa massa kompisar, vara med massa kompisar, fixa inför rasmus student, lämna in mobilen, och hundra saker till! Jag har i alla fall fixat min klänning, eller felicias gulliga mormor sydde om den, TACK! och reneè har fixat ur snygga skor, det blir l'a bra de här ;) 

idag så: hade jag egentligen fotbollsdag, men fick inte gå för mamma, för jag MÅSTE vara helt  frisk tills på lördag. Men jag drog i alla fall till skolan klockan 8 och sjöng i aulan med fanny, kunde inte hoppa över det, sen drog hon och jag hem till mig och bakade kladd kaka, och såg på massa HEM TILL MIDGÅRD AVSNITT som är så ssssssssjjjjjjuuuukkt roliga!  väldigt mysig dag med fanny! :D

imorn så: ska jag och felicia inte gå på våran "klassens dag" av vissa anledningar, och tro mig, vi skolkar INTE, det är alvarliga anledningar vi snackar om. vi ska i alla fall, göra sånt tjejer brukar göra när dom är riktigt tjejiga, 
bada bubbel bad
måla varandras naglar
hår inpackning
raka benen
prova hundra olika kläder

OCH ÄTA! 

vet inte varför , vi vill bara ha en myyys dag tillsammans i regnet ;D pusss


är sjukt glad just nu för att
jag älskar mina vänner!
på lördag åker jag på världens roligaste tränings läger i växsjö med världens roligaste människor !
vi slutar skolan på fredag!
det är sommar!
jag har bestämt mig för att fortsätta på friidrott!
killar är så snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0