bad :D

jag kopierar carolines text, har inte tid att skriva nu, vi ska ut och ha lite kul i det solida vädret!


hejhej , :)
ja sitter hemma hos sanna nu, har precis käkat frulle, :)
Kvällen igår var riktig mysig måste jag säga, först åkte vi ner till stan och kirra lite grejer.
Sen åkte vi hem till sanna och satte på oss badkläderna och sedan cykla vi till hosjö där sedan klara och fellan kom
och skulle ge oss sällskap med årets första bad för min del, men inte för sanna som redan har badat 17 gånger, ;)
Sedan åkte vi hem till klara och hade det lite mysigt och riktigt roligt åkte sedan och träffade max och co
och så vist skulle sanna, fellan och klara bada i maxs pol, ;)
men jag höll mig på det torra haha, ;)
ja ja bilder kommer senare när min data funkar puss så läge, ;)
riktigt rolig kväll ändå, ;)  / caroline 

carolinelindqvist.blogg.se

kyssssssssssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0