.

klara - sanna - bad - kolla på fotboll. trevlans! tack klara för att du tar hand om mig när felicia är borta i Grekland :) 

har nyss haft ett otrevligt gräl med mamma, vi brukar inte bråka men nu var det tydligen dags. 
hon säger att hon vägrar att betala eller ställa upp på alla mina läger och tävlingar i sommar om jag inte tränar tillräckligt mycket, alltså med andra ord menar hon att om jag ändå inte presterar nå bra, dvs kommer på pallen eller till final så är det ingen idè att betala nåt. jag hatar att bråka om friidrotten, det gör mig helt slut i huvet och det är det som gör mig mest ledsen, när det inte går bra för mig i friidrotten. och det värsta är att jag vet att hon har rätt! det är inte ens kul när det inte går frammåt. jag har stått still hela vintern nu? tror ni att jag blir sugen på att träna? svar nej. 
men nu ska nu inte behöva höra mer på dessa problem. kände bara att jag fick lov att skriva lite. 

puss&kram / sanna

Kommentarer
Postat av: siri

SANNA, VAD DU ÄN GÖR SÅ SLUTA INTE PÅ FRIIDROTT!!!!

vi kommer sakna dig förfärligt mycket<3

2009-05-26 @ 09:22:59
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/
Postat av: siri

alltså jag menar att vi skulle sakna dig förfärligt mycket OM du slutade. (a)<3

2009-05-26 @ 09:23:29
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/
Postat av: klara

haha det är inte nå problem alls, tack för att du låter mig ta hand om dig! ;D

oj tråkigt med friidrotten, men jag tycker du är superkingään vet du, och det kommer jag alltid tycka!



puss på sannis! <3

2009-05-26 @ 16:06:22
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: maja

håller med siri, sluta inte med friidrotten snoppen!!! du är grym och om du nu säger att du har stått still äre ingen fara attt de kommer gå dåligt för dig.. själv har jag inte tränat på hela vintern.. hehe ;-) men du sanna! vi slutar inte, vi har kuuuuuuuuuuuuuuuuuul och jag skulle sakna dig allt för mkt!!!!!!!!!!!!!

2009-05-26 @ 16:39:45
URL: http://emmamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0