fotboll

trevlig kväll med klara, felicia, nora, emma, sebbe o mattias igår :D
Idag har jag solat o slappat.
kom nyss hem från en match mot Forsa BK. Låg under med 2-0 i första halvlek, men vi är så grymma och ingen kämpar som vi så vi gjorde  två mål i andra och slutade 2-2, inte likt oss! men vi börjar bli trötta på att förlora, så nu jävlar!!!
BRA JOBBAT TJEJER! och bra insats i målet klara, du är  GRYM!

och förresten så när det var 10 minuter kvar så vrickar jag foten, klant.. och imorn har jag zonträning, hur fan ska det här gå? min fot ser ut som en tennis boll, skulle nästen kunna rulla fram tror jag :) hehehehe
pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mäh då hade ju jag kunna kollat!:O:D haha forssa är ju mitt gamla lag. eller okej inte de ni spelade mot för mitt lag is gone lixom;D hahahhaha kul att ni inte förlorade:D(Yhahhaha

2009-05-18 @ 17:46:22
Postat av: klara

DU var grym! målgörarN :D <3

2009-05-21 @ 12:49:04
URL: http://klarara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0