golf

på lördag var jag hos noris med alla tjejer igen, körit i helgen alltså! grattis till hon igen ;)  tack till fanny som är så snäll och skjutsade mig ändå till främby, med vissa hinder på vägen!!
på söndan åkte jag först med pappa och renee till dalsjö och skulle gå med dom och spela golf, lr jag skulle rättare sagt sitta och äta och passa deras söta hund hilda.. men bara att jag följde med till en goldbana tycker jag var grymt starkt gjort av mig, pappa försöker få mig spela golf, men det går ju inte så bra kan man säga.. det skulle vara för dom läckra kläderna som dom skulle köpa till mig hela tiden isånfall, haha :D
Sen åkte jag till samira och hade mysigt, sen var det fotbolls träning, sen hem o sova =)
nu ska jag gå och prova min golfsving!!!!!! ............ not


Kommentarer
Postat av: maja

börja spela så kan vi spela tillsammans sänniiii ? =DDDD

2009-05-13 @ 15:26:06
Postat av: till maja

haha, vi får väll se hur jag gör med den där delen alltså! :P känns inte som att jag har tålamod för det, allt måste licksom gå snabbt för mig ^^ hahaha :DDD

2009-05-13 @ 16:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0