länge sen!

länge sen jag vet..
Har nyss varit på fotbolls träning i alla fall. Det var skit kul! Spö-regnade och haglade som bara tusan! Men vi blev pepp ändå! Sen cyklade jag hem och tog ett kok hett bad! skönt för musklerna!
JUSTJA! jag fick en ny cykel av pappa idag! En rosa kärring honda! skit läcker!!
OCH DRA MIG BAKLÄNGES! ------- idag hade vi bib test, och jag imponerade verkligen på mig själv, jag hade bättre än kondis än vad jag trodde, åkte ut näst sist innan marcus (hyper tränad är han) och våran klass är verkligen sportig, måste skyta lite om det här för jag blev ganska glad ;) tog mig till nivå 10,8 , två snäpp från elit.. jag hade orkat om jag bara hade velat liiiite mer ^^ det får väll bli nästa gång då! :D
PUSS I RUMPAN PÅ TRÄNINGEN, BADET, CYKELN, OCH MIN KONDIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0