blääääää

har sovit 11 timmar två nätter i rad. visst, det är skönt. men jag har inget liv. Idag vaknade jag halv 12, satt på tv.n, kollade på två filmer, och massa flight 29 avsnitt. klockan kvart i 4 kom forsberg (en snickare som fixar med mitt rum där nere) och nu håller han på att dra en antenn kabel. och först då (kvart i 4) klev jag upp ur sängen. Onsdagar brukar egentligen vara min lediga dag, och jag älskar onsdagar, men den här onsdan vill jag inget hellre än att åka upp till friidrotts hallen och träna skiten ur mig. OCH DET HAR INTE ENS GÅTT EN VECKA ÄN!!! FATTAR NI???? jag har en jävligt stark känsla att det här med att inte träna eller anstränga mig på sex veckor kommer vara brytet innan det ens har gått två....
Jag tror att jag ska sova hos fanny kväll i alla fall! Så jag har någonting kul att se fram emot :D

pusssseen!

Kommentarer
Postat av: anna-Maria

gud vad brownie du var då!<3

2009-11-14 @ 18:15:17
URL: http://annamariaeikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0