12.31

Mysig kväll igår! efter att vi vart hos fanny drog vi till tilda och kollade på skräckfilm :) mysigt. Johanna kom också!
Kvart i 11 tog jag och fanny bussen hem. Jag åkte till petter och sov. Vi låg och pratade och gjorde lite annat väldigt länge så det blev rätt sent. Och fick dessvärre lov att gå up halv 11. Och jag var döds trött. Petter skulle på match som vanligt :P Jag åkte hem och jag och mamma drog till morfars grav och tände ett ljus för han. :) saknar dig morfar <3 
Nu har jag nyss skrivit på min fantasy (ett svenska jobb i skolan) i 1 timme! jobbigt. Men det blir väldigt bra faktiskt!
Nu tänkte jag ladda in lite blandade bilder bara för att jag har lust. 
men vi får se. Måste hjälpa mamma lite först! 
ciaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0