snabbt!

Igår kväll: var jag servitris på fannys föräldrars fest. jag tyckte det var mycket roligt :D jag säger bara 69:an.... hahaha. (internt skämt) Sen bar det av till klaris. har inga komentarer om det, jag hade en helt okej kväll, blev inte som vi tänkt oss, no well. ett passande ord till kvällen får bli rörig! ;) 
Sen gick jag och petter hem till han i kylan, inte så långt, men kallt var det! vi åt, och det satt väldigt fint!!! somnade nästan på en gång, det satt också väldigt fint!!!

Idag: vaknade av att väckarklockan halv 9, petter skulle upp och åka på match i leksand, suck.. hade gärna sovit längre. menmen. Jag åkte hem till mig. Jag har haft en seg dag, städat, fixat lite i huset, hjälpt mamma. pluggat! 
sen vid 6 kom petter! och sen kom även felicia, skojsi skojsi!! pratade lite, sen drog felicia. och jag och petter kollade på en film :) hahaha, skrattade väldigt mycket av vissa anledningar. orkar inte ta dom nu, för nu är klockan 21.57 och jag ska lägga mig i min mysiga säng och plugga hemkunskap och engelska!!! men petter har sina stunder då han är jävligt rolig! thihihi. 

godnatt tötisar!
en glad Sanna! :D I hope you are happy too!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0