okej nu är det dags!

Tjena! urs, väldigt jobbig vecka! har känt mig konstig och trött ett tag, men inte såhär. fy! alltså hela min kropp gör ont, typ helt öm. Och ibland har jag ont i huvet och när jag har det så gör det verkligen ont! och jag kommer efter så mycket i skolan! Vill vara ute och ha kul, vara med kompisar!
Men det har inte bara varit dåligt i veckan. mamma var ju borta onsdag-fredag, så petter och jag bodde här hemma själva, skit mysigt!
Sen igår var jag på Åsas begravning också. det var väldigt fint! tror aldrig hosjö kyrka har haft så mycket folk, 180 personer. tänk vad många det är som bryr sig och visar omtanke. många tårar  blev det.
men Åsa har det väldigt bra där hon är nu! hon behöver inte lida längre. det är iaf vad jag tror..
vila i frid Åsa Björkman <3



bild tagen i sommras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0