onsdag

seg skoldag.
efter skolan drog jag till stan själv. Men sen kom söta caroline ner och gjorde mig sällskap :D vi gick runt lite, jag köpte smink. urs, köppte en foundation, det kändes hemskt. får se om den blir använd, hahaha.. tror både jag och caroline fick lite hemska bilder på oss för ett år sen....
jaja, nog om det. Vi tog en varsin smoothie på wayne's. Och så kom petter och då skulle vi iväg på viktiga saker så vi fick lov att gå och lämnade stackars caroline själv. mobbad :(  
Nu har jag och petter fixat det där viktiga, och nu sitter jag hemma vid datorn. Ska packa ihop lite saker sen drar jag till petter och sover där. mamma åkte bort idag igen, men bara för en natt den här gången :)
Tur att jag har världens gulligaste pojkvän att sova hos..
ciiaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0