snabbt inlägg

tjulelu! igår hade vi nattorientering! det var svårare än vad jag trodde, man såg ingenting! visste inte vart stenarna var,o ch det var geggigt, och lerit, och mycket träd, och jag har skit lätt för att vricka fötterna, så det var ju inte så bra för mig att jag inte såg vart jag satte fötterna!! haha, skulle iaf springa ner för en brant backe, och träffa en sten och pang där försvnann jag, gjorde grymt ont! men ändå lite skönt att jag slapp springa klart :P haha.. tack anders forsberg som bar mig på ryggen genom hela skogen! inte för att jag tror att du läser det här men ändå!

sov hemma hos petter, han är i skolan nu men vi är ju lediga :D så sitter här vid datorn med en dunkande svullen fot :) skoooj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0