hejjj

hejj alla vänner och ovänner och mitt emellan vänner! Jobbet idag var kul, blev en heldag igen (suck) Fick ta ner alla tavlor i entrèn och sätta upp vilka jag ville och hur jag ville, jag fick väll vara en liten inredare, höhö. Är i alla fall mästare på att dra ur spikar och spika i spikar efter idag! Det ska jag visa min träslöjdslärare! :D (tummen upp) 

OCH såklart har jag glömt mobil hemma hos petter (inte ovanligt) Nu tror han säkert att jag är sur eller också är han orolig, eller både och, hmmmmmmmmmmm...... 
Hade velat följt med alla mina vänner och premiär grilla men eftersom att jag är en mobbad liten svamp så sitter jag här och ska kolla på en sorglig film, nejdå. (glömde ju mobilen så jag kunde inte få någon kontakt) snyft
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0