För ett år sen...

Idag är det ett år sen jag för första gången pratade med dig på riktigt.
Nog för att det kanske inte var det bästa mötet,
men det existerade i alla fall.
Vi pratade, skrattade och till och med rörde varandra.
Kanske var det då jag började tycka om dig.
Nu är du min. Min egna Petter Forslund. Och imorn har vi 10 månader!


Du har ett leende som gör mig knäsvag
en blick som får mig att känna mig vacker
en insida vackrare än himlen och
ett hjärta större än allt
jag älskar dig



Kommentarer
Postat av: petter

jag kommer alltid att vara din :D ÄLSKAR DIG! <3

2010-04-30 @ 16:34:43
Postat av: sarastoor

det ska verkligen vara ni 2

ni är verkligen gjord för varandra

asfina tillsammans!!!! :-D

2010-05-01 @ 14:14:55
URL: http://sarastooor.devote.se
Postat av: J. ♥

Ni är väl för söta.. Sanna min vackra vän, släpp aldrig taget om honom, vi vet båda att det Ska vara Sanna och Petter =) <3<3

2010-05-01 @ 20:40:04
URL: http://juliahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0