åh, en fråga! hihi

yes, såg att jag hade fått en fråga idag! Det är jämt så kul. (när dom är positiva vill säga)
tänkte svara på den i ett inlägg!
yes, såg att jag hade fått en fråga idag! Det är jämt så kul. (när dom är positiva vill säga)
tänkte svara på den i ett inlägg!

Anonym
om 07.44:
Hej Sanna! Jag tänkte höra om lite presenter till min pojkvän, har du någon idé? Du och din pojkvän har ju varit tillsammans länge nu, och du har kanske under den tiden gett han julklapp/present.. m.m har du något förslag? vad har du köpt till honom i julklapp/present..? :)

Svar: Jo, det har blivit en del presenter på ett år, både stora och lite mindre. Mina tre "tips" som är lite speciella som jag än så länge har gett till Petter är:

-Ett örngott som jag lämnade in på en tryckaffär så dom tryckte på en bild, en text och ett hjärta på det. Det kostar inte alls mycket, lite över 100kr och trycket blir jätte bra!! Bor du i Falun kan du göra det på Printeliten mitt emot Grand Hotell. Jag fick ett sådant av Petter först. Och jag tänkte att sånt man ger bort brukar man ofta vilja ha själv.
- Sen har jag gett honom ett armband i silver. En kedja med en bricka på. På brickan är det ingraverat Sanna på framsidan, och under står det 010709 (datumet vi blev tsm) Det tycker han om super mycket och han tar aldrig av sig det. Dock kostar det en slant att göra det. Tror det blev 550kr för allting, men då är det ju äkta silver och det blir ju väldigt personligt

-Jag har också gett honom ett halsband med en bricka på, och på den brickan är det ett kort på mig, fast jag är liksom silvrig, alltså kortet är typ intryckt i brickan, så det är liksom inget plast kort som sitter där. (ösnkar jag hade bild) Det gjorde jag på liseberg, så det är lite dålig kvalitet, men jag vet att man kan göra det på vissa smyckes affärer. På liseberg tror jag det kostade 299:- eller 199:-, kom inte ihåg.
Bild på silver armbandet.


Jag har ju också gett honom "små saker" som, t-shirtar, kläder, saker från Hammarby shopen och lite sånt. 
Jag brukar också göra saker till honom, typ på träslöjden, rita teckningar, skriva kärleksbrev, dikter och sånt där lite små töntigt. Men han blir i alla fall glad, det vet jag. 
Petter tycker väldigt mycket om mat, så ibland när jag är extra snäll kan jag laga en söt middag till oss, men det är inte såååå ofta. 
Om din kille hejar på något fotbolls lag så uppskattar dom super mycket om du beställer något från lagets shop, (tex, hammarby)

Mitt bästa tips blir att du gör/köper/kommer på något personligt för er, liksom något som står för han och dig, så att du vet när han använder det eller gör det, så står det för eran kärlek. Och jag själv älskar överraskningar! Så om du vet att din kille tycker om det, så överraska honom! (Petter överraskade mig med att komma ner till gothia när jag var där, utan att jag visste. Gissa hur lycklig jag blev!)

OJ! det vart ett långt svar, men jag hoppas du fick lite idèer! Tänk på att Petter är ju petter, och din kille kanske inte är som han, din kille kanske tycker om helt andra saker. Lycka till! :D


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0