Druttan, Nalle och Maskot

MINA 3 FAVORIT GOSEDJUR!
det här är Druttan, hon är favoriternas favorit. Jag fick hon av mamma
När vi var på astridlindgrens värd när jag var liiiiten. Dock så hade jag
en "skönhets" tävling med henne, så jag målade hon full med nagellack.
Det slutade med att jag grät i en vecka för att hon inte var lika fin.

Det här är Nalle. Jag vet inte vart jag fått den ifrån, jag tror den var mina
bröders först, för jag har haft den sen jag föddes. Den är så stor och gosig.

Den här är min maskot. Den har inget namn. Jag fick den för jätte länge sen
på grönalund. Den här har varit på varenda friidrotts tävling när jag var liten,
satt troget bredvid min ansats och gav mig tur! Jag vet inte varför, men jag
slutade ha den med mig det senaste året, den glömdes helt enkelt  bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0