Kategorier

Har ni lagt till lite Kategorier. Tänkte berätta lite vad kategorierna kommer innehålla.
Bilder: Snygga, coola, vackra, häftiga, roliga bilder kan dyka upp här om jag lyckas ta några vill säga.

Filmtips: Filmer jag sett och sagt min åsikt om.

Musik: Musik jag lyssnar på och tycker om.

Pojkvännen min: Saker jag gör med Petter.

Resor/Äventyr/Saker jag gjort: Bilder och texter från när jag inte är hemma. Det vill säga någon annan stans än i Falun. T.ex Gotland eller något annat kul.

Vänner: Saker jag gör med vänner
Allmänt: Det som blir över och det jag glömmer att lägga in i en kategori.


(Kommer säkerligen fylla på med kategorier, men mer om det då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0