afrikaner

Gick nyss på en promenad med mamma, med oss hade vi två afrikaner. Alltså förlåt, men jag kan inte sluta tycka att dom är läskiga. Den här killen ville göra ett gambianskt pass till mig, och pratade heeeela tiden "you are an angel, i will give you a new name, i'm gonna call you sparkeling star, you are my friend forever, I will always be here for you" och bla bla bla. Jag tycker det är obehagligt och i fortsättningen ska jag hålla mig på hotellet så mycket som möjligt. Nu ska vi när som helst ut på julpartyt och jag hoppas att det är god mat för jag är riktigt hungrig!!!
KRAM PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gambia har varit/är populärt resemål för kvinnliga sexturister.....inte konstigt om han(fler lär komma)är väldigt påträngande.



2010-12-26 @ 14:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0