FRÅGA

sdakj om people:
vad hände mellan dig och petteR?


Lite tråkigt att den som frågade inte var så seriös eller skrev sitt namn, men jag antar att det är fler som vill veta om just detta
Svar: Jag och Petter har alltid haft det jätte bra, han har aldrig varit dum mot mig, vi har alltid kul och vi älskar varandra. Vi hade det bra ända fram tills jag gjorde slut också. Men när man tänker på en annan kille mer än vad man brukar så är det något som inte stämmer. Och det var det jag gjorde. Inte bara i en vecka eller två, utan jag gjorde det gaaanska länge. I början tänkte jag att det går nog över, jag vill bara ha lite spänning och så. Men det gjorde det inte, tvärt om så blev det mer och mer tankar och mer och mer känslor. Vissa kanske tror att jag gick och blev kär i den här killen på bara nån vecka, men så var det verkligen inte. Jag tänkte verkligen igenom detta beslut och jag hade aldrig kunnat hitta någon annan lösning på det här problemet. Jag vet att allt detta är så otroligt taskigt, att bli tillsammans med en annan så fort, det är inte okej på vilken nivå det än rör sig om. Fast och andra sidan så hur jag än hade gjort så hade det varit fel mot Petter, det finns ingen rätt utväg genom sånt här, det gör faktiskt inte det. Det är ju inte rätt att vara tillsammans med en och gå runt och tänka på en annan, det är sjukt fegt och det är inte heller rätt att bara göra slut efter så här lång tid pga att man har känslor för en annan, det gör den andre sjukt sårad. Men att göra slut är ändå det bästa man kan göra i den här situationen. Men jag erkänner att det inte var så bra att bli tillsammans "in puplic" (på facebook osv) så snabbt. Men det är ett misstag jag gjorde och det har jag lärt mig av nu i efter hand. Jag och Petter har fortfarande kontakt och det kommer vi fortsätta att ha. Han är faktiskt min bästa kompis, det är bara honom jag kan berätta allt för, ingen vet så mycket om mig som han gör. Jag saknar Petter och hans familj och allt som har med honom att göra. Men det är klart att jag gör det eftersom jag är van att vara med honom dag ut och dag in vilket jag har varit i 17 månader. 
Vill påminna er att man aldrig ska ta något för givet, det vet dom flesta redan om men detta gäller även känslor. För 3 månader sedan var jag bomb säker på att jag skulle vara med Petter hela mitt liv, att vi skulle vara tillsammans tills vi dog, gifta oss och flytta ihop allt detta var så självklart, jag tog dom känslorna för givet, för det var då för mig en omöjlig tanke att dom känslorna skulle bli svagare. Allting kan hända som man säger, och det är något som jag har fått bevisat för mig nu. 
Nu vet i alla fall ni lite mer om hur det ligger till. Som ni kanske redan har förstått i den här texten så är "den här andra killen" Tom, som jag har skrivit att jag har varit med osv.
PEACE

Kommentarer
Postat av: e.r

rikigt jävla elakt mot petter.

2010-12-13 @ 17:04:32
Postat av: Anonym

e.r geee upp ! känslor är inget man kan rå för , tror det därv var det bästa för både och !

2010-12-13 @ 19:05:09
Postat av: petter

saknar dig <3

2010-12-13 @ 20:17:35
Postat av: Anonym

har du och Tom haft sex ?

2010-12-14 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0