fredag

äntligen jullov. när vi börjar skolan igen då är det bara en termin kvar sen går vi ut högstadiet. åh vad skönt. bara till att börja räkna ned! avslutningen var rätt kul, våran klass vann frågesporten, uh så grymma vi är. Väldigt fin sång fick vi också höra, mycket vackert! Jag är helt okej nöjd med mina betyg också, har fortfarande 3 Gn, men jaja. Resten VG och ett MVG. Men jag hoppas kunna höja mig i många ämnen nästa år, ligger liksom precis på gränsen i många ämnen på att få ett högre betyg. Så nästa år då jävlar! 
Efter skolan gick jag och mamma på stan och fixade lite. Det här köpte jag:
1. tröja från stadium
2. mousse, hårspray, puder, foundation från H&M
3. lite julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0