moln?

Hej! Igår var vi in till Banjul och fixade min balklänning. Om hon som ska sy den gör exakt som jag har sagt så kommer den att bli underbar. Självklart ska jag visa bilder sen. Idag är det faktiskt molnigt!!! :o jag har inte sett ett moln sens jag kom hit, men nu så. haha, men det skulle bara vara så tills imorn sen skulle det vara sol ända tills jag komer hem! Gud, det har redan gått en vecka, det har faktiskt gått väldigt fort.
Idag åker våra svenska kompisar hem :( (alla svenskar åker och kommer på torsdagar) jag hoppas innerligt att det kommer några nya roliga ikväll annars blir det trist. Nu har jag gjort allting jag vill göra, köpt allting jag vill köpa, och sett allting jag vill se så nu är det bara solning kvar. hihi.
Nu ska jag äta, vi hörs nog senare, om inte internet krashar!
KRAMISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0