sos barnbyar

förlåt för att jag inte uppdaterar, men internet loggar liksom in och ut heeeela tiden så att skriva ett inlägg elelr lägga upp bilder blir nästan omöjligt. TÄnkte skriva lite kort nu bara. Idag ska vi till sos barn byar och lämna kläder och sånt, det kommer bli vääldigt häftigt tror jag. Sedan ska vi till paradise beach, och det är precis som det låter, en paradis strand. Och så ska jag springa idag också med våran guide, det var ju så länge sen jag tränade och man kan inte springa själv här för då kommer det fram konstiga typer. Jag ska också köra en spring tävling mot honom, och det kan bli spännande, haha ;)
Vi hörs någon gång, snart hoppas jag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0