krockodil tårar.

detta är ett hemskt inlägg. Min älskade, fina, söta, vackra, bra, bästiga moppe har blivit såld, alltså det var ju inte min såklart, men jag hade spanat in den. Men mig snigel till mamma är så slooooooooooooooow så jag blir helt crazy har gått för långt, eller nej hon har inte gått någonstans, hon har inte gjort någonting!!! Så nu är den borta! gone with the wind. buuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu*
orkar inte skriva mer. För er som tror att jag inte är allvarlig ni kan ta er i rumpan och slicka på fingrarna sen. Nu ska jag slänga mig in i duschen och gråta för där kan man inte se tårarna. Urs. Jag är verkligen deprimerad just nu.
Funderar på att sjukanmäla mig imorn. uhuuuhuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0