onsdag

Händer inte så mycket, förutom att det gick ruskigt bra igår på stav-träningen, roligt roligt!
Igår var jag på stan och lämnade in ringen jag fick av pappa, den var lite för stor, anmälde mig också till trafikskolan och sökte körkorts tillstånd. Och så bokade jag och petter bord på banken till lördag, då ska vi "fira" alla hjärtans dag, hihi. (dom hade inte öppet på söndag)

Har shoppat lite också ;) Älskar malin monroe linnet! så snyggt :D det är från H&M, 149:-
Den svart blusen är också fårn H&M, 99:- och så bild på ringen jag fick av pappa, super fin tycker jag dårå!
Snart kommer petter och vi ska mysa och äta hamburgare, för mamma kommer hem sent ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0