wonderful

Jag hade en super kväll igår, allt var bra! Jag och älskling åt så vi sprack, beställde in det dyraste som fanns, man får väll passa på när det var gratis! (man fick en middag för två personer när mamma köpte min kamera) Bankens panna var det i alla fall, rekomenderas! Jag hade med mig kameran men såklart glömde jag batteriet hemma, hihi klantiga jag.. Sedan åkte vi hem till petter och mös såg på super hero movie, den var rolig :) 

Det enda negativa är att jag inte blir bättre, min hals gör jätte ont, jag nyser hela tiden, känner mig febrig och får host anfall. Inte roligt. Men snart ska ni iaf få se lite alla hjärtans dag bilder :) Min älskling har varit så söt idag. Jag fick lägga mig i badet medans han gjorde mat till oss, dukade fint och så fick jag rosa rosor och en ask med gelè hjärtan i. hiih, tötisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0