22.27

När jag kom hem från petter så mamma att jag hade sovmorgon till 10.20, skönt jag vet, men då kunde jag ha sovit hos petter, men eftersom mamma är så seg, och petter ännu segare, och eftersom man inte får kontakt med han när han spelar cs (jag hatar hatar hatar hatar cs) s¨blev det inte så. bajs barn både han och mamma just nu. Jag ska tjura hela natten för att jag är så trött på allting. Om en vecka blri jag 15 (stor tjej) härligt. och det kändes super bra på engelska provet idag, också härligt!
.                                          
All in all it's just another day now
You're falling down
What you gonna do
Standing on top of the world tonight
No ones looking back at you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0