andra hotellet

Har precis kommit hem från en lång shopping tur med mamma. Hittade ovanligt mycket snyggt! bl.a mycket på weekday, har bara hört talas om den affären förut men den var grym! :)
Tävlingen gick inge bra, man har beslutat en nya regel som började gälla det här året, att om man tjuv startar en gång så blir man diskad och får inte delta (förut har man fått en varning) jag blev grymt nervös av det så jag fick ingen bra start, och det är starten som är min starka sida, sååååå inge bra slutresultat. 8.76 sprang jag på, riktigt pinsam tid! jaja, nästa tävling går det bättre!
Vi hade skiiiiit kul igår på hotellet med alla tjejer! Nu ska jag nörda lite vid datorn och vila, senare ska vi gå till nåt ställe och äta, det blir nice!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0