felicias dag idag

skolan idag var faktiskt kul, vi hade snölekar på idrotten då man fick tackla ner varandra i snön. riktigt mysigt ;) Och sen fyller ju felicia år idag så alla var extra glada och så sjöng vi i matsalen, sötisar! 
Efter skolan var jag på stan med mamma och petter, köpte ett snyggt tränings linne i nike :) det behövdes!
om typ två timmar kommer det massa folk hit, felicias släkt och alla våra kompisar och då ska vi äta och fira felicia som blir 15 :D Så jag ska ha en riktigt bra kväll! Det sägs att Eva (fellans mamma) har gjort väldigt god och mycket mat också! yes! 
Men det blir tyvärr ingen sen kväll för imorn ska jag tävla! Jag är så sjukt pepp! Hoppas att det går bra bara. 

fellan och jag i soooommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0