long time no seen

har inte varit hemma speciellt mycket, har inte heller haft någon tid över, därför dne dåliga bloggningen. 
Hade det iaf skit bra hela stockholms resan! 
Kom nyss hem från friidrott och fotbolls träningarna. jag är helt slut. Fick över reda på att vi ska börja träna på söndagar också! två träningar på måndag, en tisdag, två torsdag, en lördag, en söndag + läxor. Jag vet inte om jag orkar! gud, men det är snart USM så det är bara att hålla ut... 

BILDER FRÅN STOCKHOLM:
bussen!

jag, pauline och emil!

siri jag pauline på tävlingen
falu ik flaggan och björn!
palle!
arenan. banorna sög. anteckna
lockaaaar
lockaaar
nån resturang med mamma, vi såg han som svär så mycket i
en annn del av köping! det ni!
Erika
Siri


Kavaj 199:- HM
Linne  99:- gina tricot
T-shirt 80:- weekday (sheap monday, rea)

sanna erika och siri
erika sira och sanna
GALAN



prinsen! hihihihihih
cool tröja från week day (sheap monday) 300:-
jeans weekday (sheap monday) 400:-
färgglad bild. huhu



Efter tåget hämtade mormor mig, jag åkte hem till mig älskade petter.
GUD SOM JAG HADE SAKKNAT HONOM! Han fick en hammarby t-shirt av mig
snäll som jag är. Han blev överlycklig :D 


Nu måste jag sova, somnar nog snart. 
godnatt!

Kommentarer
Postat av: siri

tummen upp för helgen den var riktigt bra

kunde han ha tröjan? hahahha

du får skicka bilder sen också :)

kram

2010-01-22 @ 17:16:47
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0