nyårs bilder

puss
petter!
mammsen!

det var dom bilderna jag hade. Det höll på att bli en riktigt dålig kväll, men den blev helt okej till slut. 
orkar inte berätta.
dagarna efter nyårs afton har jag inte gjort nånting. 
Dagen efter som jag nästan hela dagen, lekte med calle och petter. Sen på kvällen skulle dom lana allihopa, jag orkade inte åka hem så jag stannade kvar, som tur var så var det inte bara jag som inte spelade cs. Fredrik visade massvis med korttrick, och senare kom nils med hans underbara mac dator, så vi såg på tv och filmer på den.  Final destination 4 och The hills have eyes 2. GRYMT BRA FILMER: REKOMENDERAS!

är hemma nu, har precis ätit god mat och doppat mashmellows (stavning) i smält choklad, mums! Ska ta kvart i 8 bussen hem till petter för att som där och sedan gå upp tidigt och angla med carlos, hugo, johan och calles pappa, pch så petter såklart :) 
Vilken fiskar tjej jag har blivit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0