söndag

petter åkte nyss hem. sjukt vad vi är kära i varandra. hihi! Det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde ikväll. mums på petter :)

imorgon börjar skolan, gosh vad kul! hehe. Jag hoppas och tror att den här veckan kommer gå fort. På fredag åker jag till stockholm med friidrotten och tävlar, så jag har något att se fram emot iaf. Efter tävlingen stannar jag kvar i stockholm och på måndan går jag på friidrottsgalan med de flesta tjejer och killar som var med mig på carro camp i växsjö i somras, det ska bli sååååå kul!!

Nu ska jag ladda in d.e.b.s någon tjej film på ett usb och lägga mig i sängen och förhoppningsvis somna tidigt. huhu!

godnatt gottfolk! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! vi skrattade ju nästan för mycket ;). älskar dig <3

2010-01-10 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0